ACA kompletterar Pyramids affärsystem med en viktig, eftertraktad och
effektiv funktion– att göra checkavstämningen nästan helt automatiskt.
Vad är ACA?
ACA är ett fristående verktyg (ungefär som en miniräknare) till vilket du importerar huvudbok och kontoutdrag. ACA gör sedan större delen av avstämningen åt dig.
Varför ACA?
Du sparar in tid, hittar fel mycket snabbare och får utrymme för annat – roligare blir det också!
Kompatibelt med de flesta banker
ACA är kompatibelt med de flesta banker och används av såväl byråer som enskilda företag. ACA har åratal av nöjda kunder, bl.a. PwC, Ekonomgruppen HB, Akevi, Ekonomigruppen i Sthlm och Economica TV AB samt många enskilda företag, så självklart finns många referenser. Vissa har enkla och snabba avstämningar, andra mer komplicerade eller med hundratals transaktioner – och någon gång per år riktigt långrandiga där det ägnas timmar åt att hitta och rätta fel… ACA passar de flesta.
Ett enkelt verktyg
Verktyget är användarvänligt och enkelt, det innehåller trots detta de funktioner som behövs för att du skall ha full kontroll och nyttja din tid effektivt.
Pris
6 900:-
Årlig licenskostnad 600:-
Kontakta oss för mer information.
”Ingen som har börjat använda verktyget har slutat”
/Ekonomistyrning i Västerås AB